October 18, 2004

20 Question

نام و نام خانوادگی؟

کمال تعجب


تاریخ تولد؟

9 ماه پس از تاریخ تولید


شماره شناسنامه؟

روند


مهر؟

حلال


شغل؟

آزاد


شما 11 سپتامبر کجا بودی؟

سخت در اشتباه بودم


پولایی که دزدیدین رو چیکار کردی؟

تو همون بانک یه حساب وا کردم ریختم توش


تو با جورج چه رابطه ای داشتی؟

رابطه ی عکس داشتیم


میدی ببینم عکسارو؟

شما باز جوییتو بکن


با همسر جورج چه رابطه ای داشتی؟

رابطه مستقیم


ادب از که آموختی؟

از خوداموز


باباتو بیشتر دوست داری یا ننتو؟

نا مادریمو


استفان رو تو کشتی تو کشتی؟

یه بار دیگه میشه بگی


استفان رو ، تو کشتی ؟ تو کشتی

آره


اصن فهمیدی چی گفتم؟

نه


صلاح سرد بیشتر دوست داری یا غذای گرم؟

دس پخت زنم


نانسی رو تو کردی؟

من ترک ام


سیگارم نمیکشی یعنی؟

نه دیگه گفتم که ترک ام


پس شما بودی بچه ت رفت زیر ماشین با سنگ زدی دراوردی؟

نه من زن بچم تو ماشینن الان، درم از تو قفله روشون


هیچ فک کردی اگه طلاق بگیره چی میشه؟

بدون حضور وکیلم صحبت نمیکنم


وکیلم؟

نه


گربه بیشتر میرینه یا سگ؟

گربه سگ


تو به کسی هم مشکوک هستی؟

اگه اشتبا نکنم کار تو بود


مطمئنی؟

شص در صد


تو دستت با مایکل تو یه کاسس؟

ما فقط آبمون تو یه جوب میره


شبا قبل خواب جوراباتو میشوری؟

قبلش میخوابم.


وزن مولکولی Na بیشتره یا Cl ؟

NaCl


گروه خونیت چیه؟

مثبت بی نهایت


گفتی اختراعی که کردی چیه؟

عدد پی رو جوون میکنه


سابقه هم داری؟

سابقه کم خونی دارم


تو که گفتی مثبت بینهایت؟؟

منفی شو یادم رفت


کسب و کارت چطوره؟

یه آب باریکه دارم ... ازش برق تولید میکنم


توان اسب بیشتره یا بخار؟

اسب بخار


پارسال چقد عیدی گرفتی؟

من تازه امسال اومدم


شمش های طلا رو چیکار کردی؟

تو سایه چالش کردیم


جاشو یادته؟

آدرسشو نوشتم همونجا چال کردم گم نشه


گوشت شتر بیشتر دوست داری یا مرغ؟

گاو


نظرت عوض شد؟

آره تو فرودگاه با نظر یه خانومه روسی


تا حالا فکر کردی جون چند نفر به خطر می افته؟

با خودمو شما ، 72 نفر


شما با دلال ها هم سر و کار داری؟

اگه اونا با ما کاری نداشته باشن ماهم کاری به کارشون نداریم


شما تو جیپ جا میگیری؟

آره ولی جیپتون ماستی میشه


شما بقال هستید؟

بله.