June 27, 2011

حدیث سایبری


ذکر منبع ، مهمترین ِ ذکر هاست.



پ.ن : بنده جدیدا کم نمی نویسم ، اتفاقا زیاد می نویسم ولی آپدیت نمی کنم. بس که کپی می کنن نوشته هامو، دل و دماغ دیگه ندارم و تصمیم دارم یه وبلاگ خصوصی باز کنم و اصن اگه شد طبقه ی بالاش یه کافه بزنم آدما و دوستام بیان بخونن و حال کنن و بخندن و دزد و لاشی هم اون دور و ور پیداش نشه و کلا دور هم حال کنیم دیگه! دنبال باحال بازی و معروف شدن و کونده گری و این کسشعرا نباشیم . حالا منم همچین گهی نیستم که تیریپ کنم چرا مطالب وبلاگمو ورداشتن و اینا، اینجا اینترنته و چفت و بست نداره و ماها هم ایرانی هستیم و منم با این پیش فرض نوشته هامو ریختم تو این فضا و هدفم فقط اینه که آدما بخندن یا یه حالی کنن بالاخره ، ولی در نهایت خیلی با مسئله پیچوندن منبع و دزدی و کپی مشکل دارم. الانم شاش دارم باید برم.
ولی اصن به تخمم ، الان که وسط این پست رفتم بشاشم فک کردم که بی خیال بابا بنویس بره ، وا بده این حرفارو.
خلاصه قضیه منتفیه ولی وبلاگ خصوصی رو دارم باز می کنم چون مطالبش خطرناکه، حالا می گم چجوری بهش دسترسی پیدا کنید. مخلصیم