June 24, 2012

Would you please watch my mouth?

یه روز یه تمساحه میره دکتر میگه ببخشید آقای دکتر چند وقته دهنمو که باز می کنم، هر چی از دهنم در میاد میگم
دکتره میگه خب دهنتو باز کن ببینم
تمساحه میگه دکتر بیخیال بابا نذار دهنمو وا کنم
دکتره میگه تو وا کن کاریت نباشه
تمساحه میگه دکتر دهمنو وا میکنم یه چیز بهت میگما!
دکتره میگه وا کن بابا چرا انقد خودتو ان میکنی اصن پایه شدم ببینم مشکلت چیه وا کن بینیم
تمساحه هم دهنشو وا می کنه و دکتره معاینه میکنه و میگه ها.. چی شد پس؟ چرا هر چی از دهنت در میاد نمیگی؟
تمساحه هیچی نمیگه،
دکتره میگه اِ گلوت هم که چرک کرده ، بگو آ
تمساحه میگه آ آ آ آ آ آ خه مادرقبۀ بی‌بتّه مگه من بهت نمیگم بامن یکی به دو نکن دهنمو چرا وا میکنی آخه چاقال! میخوای همین دهنو رو کلّه آووکادوئیت ببندم لباست شبیه لباس آتش نشانی ها بشه؟ ها؟ آخه تو دکتری؟؟ بابا تو کسخلی! می خوای باهمین زبری دمم بکشم رو سرت پوست اون کله کچلت وربیاد؟ آخه چوب بستنی.. گولبول طلا! من ریدم تو اون نظامِ پزشکیت، من شاشیدم تو اون گوش و حلق و بینیت! یعنی قدّ یه دماسنج حالیت نمیشه که با هرکی دهن به دهن میذاری با تمساح جماعت نباید دهن به دهن بذاری؟