July 5, 2012

Laws of Jungle

یه روز یه خرس چاق و تنبل نشسته بوده تو غار داشته با چنگالاش میخاریده زیر چونه‌ی زنش و باهمدیگه میخندیدن و ذوق میکردن و اصن یَه حالی بودن که یهو یکی زنگ میزنه
خرسه هم چنگ از خاریدن برمیداره و میگه کیه؟
یارو میگه من مامور گازم اومدم کنتورتونو چک کنم
خرسه هم میگه بابا خاک بر سر خرت کنن، اینجا جنگله! گاز نکشیدن که! برو مزاحم نشو و الَا یه جوری گازت میگیرم بری مامور آب بشیا! یاه یاه برو برو بذار حال کنیم بابا
یارو هم میگه ببخشید و میره و خرسه هم میره این دفه با چنگالاش میخاره رو شکم زنش و زنش چاردست و پنجولاشو هوا میکنه واز خنده غش و ضعف میره و کلی میخندن و یهو یکی دیگه زنگ میزنه
خرسه هم میگه اَ َ َه کیه؟؟
یارو میگه من مالیات‌چی‌ام اومدم بررسی کنم تیریپ زندگی و خرج و دخلتونو و این صوبتا، یه لحظه اگه میشه بیان دم در غار
خرسه هم میگه تو گه خوردی! اینجا از این خبرا نیست! اینجا جنگله میفهمی؟ یدونه کف گرگی میزنم تو صورتت مال و منالتو برفوشی خرج عملت کنیا! گم شو بذار حال کنیم
یارو میگه آخه من مالیات‌چی‌ام!
خرسه هم میگه مال خر بابا!
یارو هم میگه ببخشید و میره و خرسه زبونشو تا آرنج در میاره بیرون و با زبری کف زبونش از پشت میکشه رو کتف‌های زنش و زنش یَک حالی میکنه که خدا میدونه و شروع میکنه به خنده‌های ریز و موشی زدن و سر سوزن شوقی میکنه که یهو زنگ میزنن دوباره و خرسه پامیشه میره این دفه دم در غار داد میزنه میگه کیه؟؟
خفاشه هم میگه منم، خفاشم، شیر آوردم براتون آقا خرسه داد نزن سر من! نمیفهمم اصن انگار حالیت نیست اینجا جنگله! صداتو نباید بلند کنی روی منِ پستاندار! منِ رفیق! منِ همسایه.
بیا این شیرو بگیر، شیر خانوممه، بشینین امشب با خانومت شات بزنین حال کنین دیگه هم سر من داد نمیزنی حالیته؟
خرسه هم میگه ای واای ببخشید آقا خفاشه من اصن کی باشم سر شما داد بزنم این دفه هم اشتبا شد اصن دفه آخرم باشه، ممنونم از شیر،‌ از خانوم هم تشکر کنین، فردا شب اصن بیاین پیش ما میگم خانومم ماهی‌عسل درست کنه دور هم باشیم
خفاشه هم میگه باشه و مخلصیم و میره و خرسه هم میره دو تا شات میریزه و با زنش میزنن و میخندن و تا صبح میخوابن تو بغل همدیگه و یَه حالی.