November 11, 2010

کاظم اند فادر

هوشنگی: الو سلام

کاظم: سلام ، هوشنگی تویی؟

هوشنگی: نه پس، تویی!

کاظم: من که اینجام! شاید اشتبا گرفتم اصن..

هوشنگی: چی می گی؟؟ من گرفتم تو رو بابا .. کاظم ..

کاظم: بعله بابایی..

هوشنگی: بابایی چیه ، منم ، هوشنگی!

کاظم: من که از اولش گفتم..

هوشنگی: حالا ول کن اینارو، مداد تراش من دسته توئه؟

کاظم: بذا نگا کنم ..

نه ، گوشی تلفن فقط دست منه

هوشنگی: گوشی تلفن که دست منه!

کاظم: پس این چیه دست منه؟

هوشنگی : قـِلـِقِ منه!

کاظم: قلق تو دست من چی کار می کنه؟

هوشنگی: خودت گرفتیش ، مدادتراشمو بده حالا

کاظم: مداد تراش ندارم ، می خوای پاک کنتو بدم؟

هوشنگی: پاک کنم دسته توئه مگه؟

کاظم: پاک نکنی ام دست منه!

- کاظم بابا ... بابایی ...

کاظم: گوشی یه دیقه بابام صدا می کنه

- قربون بری پشت خط کیه؟

کاظم: هوشنگیه

سلام برسون بهش ، بعدش بیا کارت دارم

کاظم: کارت سوخت داری بابا؟

- پدسسوخته می گم کار دارم باهات ، زود قطع کن!

کاظم: چشم

هوشنگی: الو

کاظم: الو.. بابام سلام می رسونه

هوشنگی: بگو سر راش مارم به عشقمون برسونه..

کاظم: عشقت از مار نمی ترسه مگه؟

هوشنگی: نه

کاظم: خب من باید برم.. بابام کارت داره

هوشنگی: چی کارم داره؟

کاظم: آره!

هوشنگی: آره؟

کاظم: الان می رم بیبینم چی کارم داره

هوشنگی: پس خدافظ

کاظم: خدافظ