September 30, 2011

تنفّر اصن یعنی چی!؟


سلام.
سلام، امرتون؟

باید ازت بازجویی کنیم.
شما که همین الان می خواین ازم بازجویی کنید، دیگه چقد؟

تو فقط جواب بده، کاریت نباشه.
کاریم نباشه؟؟ پس من شیکم زن و بچه ی مردم رو چجوری پاره کنم؟

اتفاقا در همین مورده، خوب حواستو جمع کن.
برای من انقد ننه من غریق نجاتم بازی در نیارین، چقدر منو میشناسین مگه؟

خفه شو جواب بده.
نقض غرض می کنی؟

هفته ی پیش وقتی اون زن رو پاره کردی کجا رفتی؟
هرز رفتم.

چرا به کسی نگفتی؟
می خواستم کسی نگران نشه.

تو خودت می دونی قاتلی؟
بعله؛ همین کم مونده شما هم بدونی!

حالا معلوم میشه! چارقد سرت کردی تاحالا؟
نه.

چرا زن ها رو می کشی؟
اعصابمو میگان.

خب برو دکتر
رفتم، زن بود، کشتمش. کمکی نکرد.

خب می رفتی پیش یه دکتر مرد
یه مرد هیچوقت خودشو نباید جلوی یه مرد دیگه ضعیف نشون بده.

فکر می کنی با کشتن همه چی درست میشه؟
نه، ولی باید از یه روزی شروع بشه،از روز اول.

تو هیچ حس جنسی هم به زن ها داری؟
فقط به مادرم.

اونو که همه دارن بابا.. به بقیه زن ها چی؟
نه. حسّ جنسی با کار من که کشتنه تناقض داره، آدم باید تکلیفش با خودش مشخص باشه، یا از دنیا ببره، یا به دنیا بیاره.

چرا مرد ها رو نمی کشی؟
نوبت اونا هم می رسه، "زن ها مقدّم اند"

دوست داری یکی بیاد خودتو بکشه؟
اون موقع دیگه برای دوست داشتن خیلی دیر شده.

تا حالا عاشق شدی؟
یه بار.
عاشق کی؟
مادرم.

متنفّر چی؟
تنفّر اصن یعنی چی!؟

به بابات رفتی یا به مامانت؟
از بابام رفتم به مامانم.

گل و گیاه و حیوونارو چقدر دوست داری؟
اونقدری که، به هم اعتماد می کنیم.

به خدا اعتقاد داری؟
آدمِ این کار نیست.

به بهشت و جهنم چی؟
کُث نگو بذار باد بیاد..

از کجا پول در میاری؟
از تو جیب مقتولام

فکر نمی کنی کسی عاشق اون زنی باشه که تو می کشیش؟
فکر نمی کنی ممکنه اون آدم اشتباه کرده باشه؟

اولین زنی رو که کشتی قیافه شو یادته؟
یادمه، هر چی هم میگذره بیشتر شبیهش می شم.


کِی کشتیش؟
وقتی به دنیا اومدم